Doprava
PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
ÚTRATA |
do 2.500,- |
2.501,- a více |
|||
Způsob platby |
předem na účet |
s dobírkou |
předem na účet |
dobírka |
|
Českárepublika
|
Rozvoz zboží (Inline-Sport.cz-připravujeme)
|
59 kč | 59 kč | 29 kč | 29 kč |
Geis - do 50kg | 79 kč | 109 kč | ZDARMA | 30 kč | |
Česká pošta - balík do ruky | 89 kč | 119 kč | ZDARMA | 30 kč | |
Česká pošta - balík na poštu | 80 kč | 110 kč | ZDARMA | 30 kč | |
Osobně na prodejně Havířov [mapa] | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | |
Osobně - partnerská výdejní místa: - více než 500 výdejen [mapa] |
69 kč | 69 kč | ZDARMA | ZDARMA | |
Toptrans-objemné zboží nad 50kg | dle km | dle km | dle km | dle km | |
Slovensko |
Geis - do 50 kg | 4 € | 4,80 € | ZDARMA | 0,80 € |
Osobný odber na výdajni Bratislava [mapa] | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | ZDARMA | |
Geis - objemný tovar (nad 50kg) | dle km | dle km | dle km | dle km | |
Osobný odber-partnerské výdajné miesta - viac ako 200 výdajni |
2 € | 2,80 € | ZDARMA | ZDARMA |
Dodací doby
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Dodací doba se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Skladovou dostupnost zjistíte na kartě produktu.
- dobírkou (Česká Pošta, Geis) = následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 1-2 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- při platbě proforma fakturou (Česká Pošta, Geis) = záleží na datumu a čase připsání Vaší platby na náš účet, pak následující pracovní den od předání zásilky naší firmou dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 1-2 pracovních dnů doručena po celé ČR).
- osobní odběr v sídle firmy v Havířově = vždy vyčkejte na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možné si jej vyzvednout. Prosíme, nechoďte si zboží automaticky vyzvednout bez předchozí elektronické objednávky a následném obdržení potvrzení, že je pro Vás zboží na naší provozovně připraveno k odběru. Předejdete tím případným nepříjemnostem.
Děkujeme.
Podrobné informace o způsobech dopravy
Níže přinášíme přesnější popis odpovídajícího způsobu dopravy dle druhu:
Česká pošta
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Expedice Obchodních balíků České pošty, u kterých si naši zákazníci zvolí způsob dopravy Českou poštou probíhá ve všední dny od 7:00 do 17:00.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Balík do ruky Vám doručí pošta následující pracovní den na Vaší adresu, Balík na poštu budete mít připraven následující pracovní den na Vámi zadané poště.
- Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesně určený čas.
- Není možné si čas stanovit. Stejně tak neznáme telefonický kontakt zaměstnanců - rozvozců České pošty. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší pošte, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení).
- Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno ve schránce (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště.
- Prosím POZOR, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží, neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení, je zásilka na 99% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte.
- Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Komunikace s Poštou - info linka ✆ 840 111 244
- pro komunikaci s Poštou výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Geis Česko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy Geis, probíhá ve všední dny od 7:00 do 17:00 hod.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování firmou Geis probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00 hod. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
- Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je také možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno ve schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který se můžete obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky nebo SMS kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá ve schránce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce ZDE po zadání jejího čísla (11 číslic)
- Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Komunikace s GEIS - info linka ✆ (+420) 951 277 777 (po - pá 8:00 - 17:00)
- pro komunikaci s GEIS výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Geis Point Česko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Nemůžete být v určitý čas na určitém místě ? Vyzvedněte si balík na Vámi zvoleném výdejním místě, v době, kdy se to hodí Vám.
- Máte na výběr více než 1000 výdejních míst po celé České republice.
- Protože se jedná o Trafiky, čerpací stanice apod., tak máte možnost vyzvednutí i 24hodin denně a 7 dní v týdnu
- Platí pouze pro zásilky s hmotností do 20 kg.
- Pouze hotově, platební karty nejsou akceptovány
- Seznam výdejních míst: Seznam výdejních míst
- Komunikace s GeisPoint - info linka ✆ (+420) 951 277 777 (po - pá 8:00 - 17:00)
- pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Osobní odběr Havířov
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Je možný v sídle firmy v Havířově po oznámení, že zboží je k odběru připraveno.
- Vyzvednutí je možné každý všední den od 9:00-12:00 a 13:00-17:00 hod
- Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
- Platba probíhá v hotovosti po vystavení paragonu s uvedení platby "hotově", nebo je možné zaplatit platení kartou.
Toptrans nad 50kg
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Pokud je zásilka těžší než 50 kg nebo delší než 2,00m nebo obsahuje více těžších balíků, které nepůjdou zabalit do jednoho balíku do 50kg pro dopravce standartním balíkem Geis - Pošta, tak odesíláme objednávku automaticky dopravcem Toptrans.
- Při této variantě dopravy dorazí objednávka do druhého dne od expedice z našeho skladu (při platbě převodem po uhrazení částky na náš účet).
- Řidič Toptransu Vás telefonicky kontaktuje ohledně přibližné hodiny doručení zásilky popř. je možno se s řidičem domluvit na jiné formě předání zásilky (osobní odběr na depu nebo doručení jiný den...).
- Komunikace s Toptransem - ZDE
- pro komunikaci s Toptransem výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Geis Slovensko
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy Geis, probíhá ve všední dny od 7:00 do 17:00 hod.
- Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
- Doručování firmou Geis probíhá ve všední dny přibližně v časech 8:00-18:00 hod. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách.
- Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas.
- Na depu je také možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání.
- V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno ve schránce oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který se můžete obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky.
- Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.
- Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá ve schránce oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od naší expedice
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce Geis po zadání jejího čísla (11 číslic)
- Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- Komunikace s Geis - info linka ✆ 18181
- pro komunikaci s Geis výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
Osobní odběr Bratislava
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
- Je možný na prodejně FLORBALSTORE v Bratislavě po oznámení, že zboží je k odběru připraveno.
- Vyzvednutí je možné každý všední den od 14:00-19:00 hod
- Zboží si zákazník vyzvedává osobně.
- Platba probíhá v hotovosti po vystavení paragonu s uvedení platby "hotově", platební kartou není možné platit.